Usługi

Google Ad Grants

 

Google Ad Grants to specjalny system przeznaczony dla organizacji charytatywnych. W ramach niego organizacje pożytku publicznego, które spełnią określone przez Google warunki, mogą liczyć na specjalne dofinansowanie kampanii Google Ads. Zwykle jest to kwota 10 tysięcy dolarów miesięcznie, lecz niekiedy zdarza się, iż przyznawane są wyższe granty.
Narzędzie to oferuje stowarzyszeniom dobroczynnym wyłącznie reklamy w wyszukiwarce. Nie zawierają one obrazów ani filmów, a jedynie informacje tekstowe z odnośnikiem do strony internetowej danej organizacji non-profit. Pojawiają się one na stronach wyników wyszukiwania pod reklamami płatnymi. Wszystkie kampanie muszą być kierowane na określone z góry słowa kluczowe. Należy więc zwrócić uwagę, by dobrać je tak, żeby zapewniały jak największy zasięg kampanii. Tak jak w standardowych reklamach w wyszukiwarce, pozostały do dyspozycji budżet uszczuplają jedynie kliknięcia w reklamę. Maksymalny koszt jednej interakcji to 2 dolary.

Do udziału w programie zachęcane są wszelkie organizacje charytatywne. W ramach Google Ad Grants swoje reklamy oferuje ponad 20 tysięcy organizacji non-profit z ponad 50 krajów. Kryteriami uczestnictwa w programie jest wypełnienie formularza zgłoszenia i posiadanie ważnego statusu organizacji non-profit. Kolejnym krokiem jest akceptacja oświadczeń o niestosowaniu dyskryminacji oraz przyjmowaniu i wykorzystywaniu darowizn. Organizacja musi mieć również funkcjonującą witrynę z merytoryczną treścią, informującą o charakterze jej działania.

 

Masz pytania? Chcesz rozpocząć współpracę? Napisz do nas!

 

 *Twoje dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach kontaktowych. 

 

Klienci