Usługi

Kampania w sieci reklamowej Google Ads (AdWords)

 

Sieć reklamowa w Google Ads to system, który pozwala na szerokie kierowanie reklam za pośrednictwem tysięcy serwisów internetowych, aplikacji czy filmów. Kampania w sieci reklamowej to szeroka gama narzędzi, która zapewnia dotarcie z przekazem do wskazanych odbiorców za pomocą ustalenia tematyki, upodobań czy danych demograficznych.
Podstawową cechą tej metody jest reklama kontekstowa, czyli wyświetlanie jej osobom, które są zainteresowane danym tematem. Do personalizacji reklamy kontekstowej wykorzystywane są wcześniejsze wyniki wyszukiwania danego konta, a także wiele jego danych geograficznych. Daje to również możliwość działań remarketingowych, czyli kierowania reklam wyłącznie do osób, które odwiedziły już daną stronę w przeszłości.

Metoda sieci reklamowej w Google Ads pozwala również wybrać konkretną tematykę stron na jakich będzie się pojawiać afisz. Zawężenie witryn do ustalonej kategorii pozwoli dotrzeć do większej ilości osób z grupy docelowej oraz wyeliminuje przypadkowych internautów mogących kliknąć w reklamę. Zamawiający ma pełną kontrolę na jakich stronach będzie się pojawiała jego reklama - może wybrać te najbardziej pożądane lub wykluczyć te, które uważa za niekorzystne w promocji swojej marki. 

Kampania w sieci reklamowej Adwords to również promocja w aplikacjach mobilnych. Reklamy można kierować na zainteresowania, remarketing czy szerokie kryteria demograficzne. Małe banery w smartfonowych programach to jeszcze szersza możliwość do dotarcia do grupy docelowej, a szczególnie młodego pokolenia, które globalną sieć przegląda przede wszystkim na urządzeniach mobilnych.

 

Masz pytania? Chcesz rozpocząć współpracę? Napisz do nas!

 

 *Twoje dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach kontaktowych. 

 

Klienci