Usługi

Kampanie eksportowe (międzynarodowe) Google Ads

 

Kampanie międzynarodowe, czy też kampanie eksportowe, to te kierowane na rynki zagraniczne i prowadzone w różnych językach. Kampanie międzynarodowe oferują prawie nieograniczoną rozpiętość pod względem lokalizacji i jej odbiorców. Dzięki tego typu reklamie, można trafić do znacznie szerszego grona odbiorców, niż tylko nasze rodzime państwo.
Oprócz możliwości ograniczania kampanii Google Ads do konkretnego regionu lub miasta, możemy skierować reklamę na określone rynki międzynarodowe. Niektóre produkty lub usługi są tak uniwersalne, że reklama może z powodzeniem być wyświetlana w różnych krajach i powodować sukces sprzedażowy na innych rynkach. Właśnie dlatego Google Ads pozwala kierować tę samą reklamę nawet w tysiącu lokalizacji. Zazwyczaj jednak reklama musi zostać dostosowana do różnych rynków geograficznych. Działania związane z taką adaptacją to przede wszystkim przetłumaczenie baneru na język kraju lub regionu, w którym będzie ona wyświetlana. Kolejną czynnością jest przetłumaczenie słów kluczowych, które w danym kraju będą wywoływały daną reklamę - nikt jej przecież nie zobaczy, gdy będą one w naszym języku ojczystym.

Realizując kampanie w innych krajach możemy korzystać z jednego, tego samego konta Google Ads, jednak należy pamiętać, że ceny za kliknięcie mogą się różnić na rynkach zagranicznych. Tworząc międzynarodowe kampanie produktowe trzeba mieć też na uwadze, że podana cena musi być w walucie kraju docelowego, a więc musimy w niej uwzględnić wszelkie koszty eksportowe takie jak cła, transport czy podatki. Zasady reklam produktowych niekiedy są różne na rynkach międzynarodowych, dlatego tak ważna jest kompleksowa obsługa kampanii.

 

Masz pytania? Chcesz rozpocząć współpracę? Napisz do nas!

 

 *Twoje dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach kontaktowych. 

 

Klienci