Usługi
Kampania reklamowa na Gmailu
System Google Ads proponuje między innymi wyświetlanie reklam w kliencie poczty elektronicznej Gmail. Wyświetlają się one na górze skrzynki odbiorczej, czyli ponad odebranymi wiadomościami. Niektóre z nich są reklamami rozwijanymi.
Na początku każda reklama jest zwinięta. Po kliknięciu w nią może otworzyć się strona internetowa reklamodawcy lub rozwija się w oknie e-maila. Reklama może zawierać m.in. formularze, które można wykorzystać do tworzenia kwestionariuszy ankietowych czy materiały wideo. Na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem reklamy można przejść do sklepu z aplikacjami lub do dialera telefonu, by zadzwonić i uzyskać więcej informacji. Reklamę można zapisać lub wysłać do innego użytkownika przez e-mail.
Google Ads optymalizuje reklamy, by jak najlepiej wyglądały na wszystkich urządzeniach - zarówno w przeglądarce komputerowej, smartfonach, tabletach czy aplikacji Gmail.
Klient płaci jedynie za rozwinięcie reklamy. Nie naliczane są już dalsze opłaty za interakcje z rozwiniętą reklamą takie jak obejrzenie wideo, kliknięcie w link czy wypełnienie formularza. Naliczanie za kliknięcie sprawia, iż klient płaci jedynie za reklamę, która trafiła do grupy docelowej. Istnieje szeroka możliwość kierowana do konkretnych odbiorców.
Reklamy przez Gmail można personalizować m.in. poprzez słowa kluczowe, dane demograficzne czy ważne zdarzenia z życia. Można również docierać do odbiorców, które miały już styczność z daną usługą lub produktem. Dostosowanie reklam to pewność, że będą one kierowane jedynie do osób zainteresowanych.
Masz pytania? Chcesz rozpocząć współpracę? Napisz do nas!
*Twoje dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach kontaktowych.