Usługi

Audyt kampanii Google Ads (AdWords)

 

Audyt konta Google Ads obejmuje kompleksowe badanie podejmowanych działań. Zdarza się, że prowadzona samodzielnie kampania nie jest idealna i mogłaby przynieść większe korzyści niższym kosztem. W celu optymalizacji takiej kampanii idealnym rozwiązaniem jest audyt.

Pozwoli uzyskać widoczny wzrost współczynnika konwersji, dzięki wskazaniu słabych punktów i wdrożeniu optymalizacyjnych zaleceń. Wyniki umożliwią przede wszystkim bardziej efektywne zarządzanie budżetem, obniżenie kosztów kliknięcia, a także lepszą realizację marketingowego celu kampanii. Rezultatem jego przeprowadzenia jest większy zwrot z inwestycji każdej reklamy.

Jak przeprowadzany jest Audyt Google Ads? Podstawą jest sprawdzenie połączenia z wszelkimi usługami Google m.in. YouTube czy Google Play. Weryfikuje się powiązanie i konfigurację konta Google Analytics - przede wszystkim poprawność wpięcia kodu śledzącego na witrynie, a także zdefiniowanie filtrów redukujących ruch antyspamowy. Dodatkowa sprawdza się tutaj poprawność skonfigurowania remarketingu, jeśli ma być on stosowany.

Następnie weryfikuje się strukturę reklam, ich nazewnictwo i spójność układu graficznego. Teksty muszą być zgodne z wymaganiami redakcyjnymi oraz odpowiednio dopasowane komunikatem oraz stylem do grupy docelowej. Audyt sprawdza czy wykorzystana jest pełnia możliwości danego narzędzia reklamowego, w tym dobór słów kluczowych i czynników geograficznych, które w znacznym stopniu decydują o sukcesie prowadzonej kampanii.

Dogłębnej analizie poddawane są ponadto kluczowe wskaźniki kampanii np. klikalność, średnie CPC czy konwersja. Interpretacja uzyskanych wyników daje odpowiedź w jaki sposób należy zmienić strukturę konta, by uzyskać jak najlepsze wyniki w przyszłości.

 

Masz pytania? Chcesz rozpocząć współpracę? Napisz do nas!

 

 *Twoje dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach kontaktowych. 

 

Klienci