News

07

Prowadzenie kampanii AdWords cena

10/01/2019

Reklama Google AdWords (obecnie Google Ads) jest idealnym rozwiązaniem dla firm pragnących uzyskać szybki efekt i widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Promując się w wyszukiwarce Google masz gwarancję, że trafisz do właściwej grupy odbiorców, zainteresowanych skorzystaniem z Twoich usług lub kupnem produktów z Twojego sklepu internetowego. Reklamy wyświetlają się tylko na hasła ściśle powiązane z Twoją działalnością i kierują klientów na odpowiadające ich zapytaniu zakładki na Twojej stronie. Masz więc pewność, że Klient znajdzie bez trudu to czego szukał, w momencie, gdy potrzebuje tych informacji. Możesz wyświetlać reklamy w wybranym kraju lub tylko w jednym mieście, określając nawet dokładne godziny i dni promocji.

Promocja w wyszukiwarce Google obejmuje kilka typów reklam. Zależnie od potrzeb biznesowych można wybrać:

 - reklamy tekstowe wyświetlane nad i pod wynikami wyszukiwania, które możesz rozszerzyć o wiele dodatkowych informacji, by jeszcze lepiej przyciągały uwagę klientów,

 - reklamy ze zdjęciem produktu, wyświetlane nad wynikami wyszukiwania i od razu informujące o cenie produktu,

 - reklamy typu "Zadzwoń teraz" umożliwiające wykonanie bezpośredniego połączenia telefonicznego z Twoją firmą, od razu po kliknięciu w reklamę.

 - oraz inne możliwości w sieci reklamowej Google

Decydując się na reklamę Google AdWords masz możliwość łatwej kontroli kosztów. Płacisz tylko za kliknięcie reklamy, nie za wyświetlenia. Wydając pieniądze masz więc pewność, że przeznaczasz je na pozyskanie potencjalnych klientów. Dzięki dodatkowej konfiguracji możesz też dowiedzieć się, ilu odbiorców faktycznie nawiązało kontakt z Twoją firmą lub kupiło produkt. Zdobywasz w ten sposób informacje, jak poprawić kampanię, by uzyskiwała jeszcze lepszą skuteczność, a Twoja firma pomnażała swoje zyski.

Ile kosztuje prowadzenie kampanii Google AdWords?

Każda kampania wyceniana jest indywidualnie. Napisz do nas. Przygotujemy ofertę.

 

 *Twoje dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celach kontaktowych. 

 

 

 

 

 

 

Klienci